13-05-2010

Een styling wand met 3 kleine schappen.



In de keuken hebben we van mdf. materiaal een wand gemaakt met 3 kleine schappen. De wand is geschilderd in raaf-zwart en om het krassen tegen te gaan is hij ook nog afgelakt. Voor de schappen hebben we aluminium hoekjes bevestigd. Dat past gewoon mooi bij mijn keuken. Links zie je de oude situatie en rechts de nieuwe. Ik heb er uiteindelijk toch maar weer mijn jurkjes-zeefdrukken  tentoongesteld. Maar nu kan ik gaan stylen als ik er op uitgekeken ben. Ik kan kiezen uit; boeken, kaarsen, bloemen, vaasjes en andere prullaria. Maar om mijn mannen te plezieren zullen we het voorlopig zo strak mogelijk houden. Bedankt Peter, ik ben er hartstikke blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel mooi wandje, 3 maal leuk gestyled. Maar de jurkjes zijn natuurlijk supermooi, daar raak je toch niet gauw op uitgekeken denk ik.
    Ik vermoed dat mijn keukentafel wel een eind verwijderd is van de jouwe. Als je mij je adres mailt, stuur ik je de beschrijving van de zigzagboekjes op. Ik denk dat je dat ook met grotere kinderen kan maken. Mijn mailadres vind je als je op mijn foto klikt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor je nieuwe wandje, en wat een prachtige speldenkussentjes, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen