28-07-2010

Verder werken aan de zonnewijzer- 2 !

Ineens zit alles mee, we kunnen starten met het mozaïeken van de zon. Na wat tegenslag van technische problemen tot temperaturen van meer dan 30 graden kunnen we van start. Eindelijk is de bol geplaatst, de beton droog en de hechtlaag erop gezet. We hebben een behoorlijke voorraad steentjes geknipt en netjes in potjes gesorteerd. Op dinsdag en woensdag ochtend gaan we, deze zomer,  met 3 vrijwilligers mozaïeken. Het is een flinke klus maar ik ben er van overtuigd dat het eindresultaat erg mooi wordt. Woon je in de buurt van Budel-dorpsplein kom gerust eens kijken. Kijk ook eens op de blog van Inge en die van Marian voor nog meer foto's. 

9 opmerkingen:

  1. Whow! Dat ziet er nu al schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks wonderful! I love the shape and colors of the cut stones. Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt echt heel mooi!
    Ik kom wel een keer kijken .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een geduldwerkje maar het ziet er nu al mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Helmi,
    I love the mosaic, it's wonderful.

    If you would like to join the Textile forum could you please send me the email that you would like to join with, then I can post you an invitation. Please reply to my email: Artytricks@aol.com I look forward to seeing you post some of your work for us to share.
    Thanks Tricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooie kleuren ook.
    Doet mij ook denken aan mozaiken uit mijn kleuterschooltijd en aan bepaalde creatieve klusjes van het tegelzetterwerk van mijn vader...

    BeantwoordenVerwijderen