09-08-2010

Mooie tassen en 101 andere dingen.

Eigenlijk moet een dag uit nog wat meer uren bestaan, ik kom er iedere dag een paar te kort. Zo had ik me voorgenomen om wat nieuwe tassen te ontwikkelen maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Maar in de vakantie zijn ook andere dingen belangrijk. We gaan wat uitgebreider kokkerellen en wat langer tafelen. Mijn 4 mannen vragen de aandacht, een kostuum, mozaïek workshop, schilderen, tuinieren, en alles wat er in de vakantie zo binnen komt vallen. Het loopt niet weg en ik probeer ook nog te GENIETEN!!! 

9 opmerkingen:

  1. Inderdaad lekker genieten is ook erg belangrijk, alhoewel ik snap dat die mooie tassen je ook roepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, zo herkenbaar Helmi ! Je hoofd borrelt van de ideetjes, maar het gewone dagelijkse leven staat ook niet stil. De tassen zijn super !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar! Zooooveel ideetjes maar veel minder tijd!
    Maar keer het eens om. Heel veel tijd en geen ideetjes! Dat lijkt me nog veel erger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt bekend in de oren, zoveel plannen in je hoofd en ideeën en er gewoon niet aan toe komen. Neem ook je rust, want dat heeft iedereen nodig.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat herkenbaar.
    Als je een middeltjes hebt voor meer uren per dag: laat het me weten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor iedereen die hier komt kijken heel herkenbaar denk ik :)
    Toch maar genieten van wat er in de vakantie komt binnenvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die rode rechtsboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik heb soms ook het gevoel dat er uren te kort zijn op een dag. Zo ben ik een plan beginnen maken voor iedere dag, want ik wil ook nog kunnen genieten van mijn huisgezin, anders blijf je maar bezig....
    Geniet van de vakantie
    Trudis

    BeantwoordenVerwijderen