18-05-2011

Vijftig/fenti/cinquante/fifty/halvtreds.

Dit meisje is vandaag 50 jaar geworden.
Mijn papa maakte voor mij dit geboorte kaartje.

Ik ga vandaag ideeën zoeken in mijn boekjes.

Een beetje simpel fröbel werk doen.

En als echt Weerter meisje eet ik een stukje vlaai.
JA, je komt er niet omheen. Het gaat helemaal vanzelf en ik voel me nog net zo fit als toen ik 20/30 of 40 werd. Ik vier mijn verjaardag NIET. Mijn jongens zijn aan het leren voor het eindexamen, dus wil ik RUST in huis. Vandaag heb ik een vrije dag en maak mijn 'eigen feestje'. Zo meteen kruip ik achter de naaimachine en ga ik heerlijk fröbelen. Geen ingewikkelde dingen en geen hoogdravende kunst, maar gewoon dat waar ik van weet dat het lukt.

27 opmerkingen:

  1. Muchisimas felicidades!!!
    I wish you all the best
    and a happy happy day!!!!

    With love from Spain,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Helmi!!! Wat een uniek geboortekaartje!! Leuk dat je dat creatief talent meegekregen hebt!
    Ik weet zeker dat je er een mooie dag van maakt, met of zonder feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Helmi!

    Happy happy birthday to you! I think you should do whatever makes you happy - today it should be all about you! I do hope you will have some cake though! I agree with you, you are only as old as you feel.

    Good luck to the boys with their exams. It's always an interesting time isn't it?

    Sending a great big hug from Sydney, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Helmi! Van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag! HIEPERDEPIEPHOERA!! Wat een mijlpaal! (Ik hoop het ook te worden dit jaar in oktober....)
    Wat een ontzettend lief geboortekaartje heeft je vader gemaakt! Heel mooi!
    Ja, de mannen zijn nu druk bezig met hun examens, de kop is er af! Hier wordt ook druk gestudeerd.
    Verder een hele fijne dag en ik hoop dat je je toch echt jarig zult voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Helmi,

    Heel hartelijk proficiat met je 50e verjaardag!!

    Veel liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep hoera voor jou! Gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet maar lekker van een relaxed dagje. 'K had best een taartje met je willen eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooi geboortekaartje had je vader voor je gemaakt, heel bijzonder! Ik wens je een heel fijne dag, lieve groet Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg hartelijk gefeliciteerd!!!! En zo vier ik ook het liefste mijn verjaardag! Heerlijk!! Geniet ervan!!! liefs, Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Helmi, super gefeliciteerd met je verjaardag!
    50 meid wat een mijlpaal geniet ervan.
    Dank voor je leuke reacties op m'n textielproefjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze.... eh.... mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte proficiat met deze bijzondere verjaardag! Succes met het freubelen en de studerende zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van harte gefeliciteerd, maak er nog een mooie avond van. Succes voor de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helmi proficiat!
    Een van de "mannen"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag, en dat feestje gaat er vast nog komen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!
    Ik vind je geboortekaartje echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd meisje van 50! Ik hoop dat je een fijne dag hebt met veel rust en makkelijke knutsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh heerlijk zo'n alleen IK verjaardag, lekker rustig en een hele dag voor jezelf, fijne avond nog.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal !
    Hoop dat je genoten hebt van de dag !
    ... wat een heerlijk geboortekaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk gefeliciteerd! En zo te zien heb je je creativiteit van niemand vreemd...
    Het lijkt me een heerlijke manier om je verjaardag zo door te brengen als je beschrijft.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je verjaardag, Helmi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. !Feliz cumpleaños chica! Zo zeggen wij het hier. Geniet van je 50 jaren en het fijne gevoel dat je erbij hebt!
    Un beso desde Ronda de Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Helmie,

    De allerbeste wensen en ik ben benieuwd naar de creaties welke in alle rust tot je gekomen zijn.

    Groetjes, Anki

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He Sis de hummelkuchen was heerlijk!!
    Daar had je ook foto's van kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoop dat je een fijne dag had ...het is de bedoeling dat een verjaardag leuk is vooral voor de jarige zelf...dus je zin doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beter laat dan nooit.. gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie leeftidj hoor. Ik kan het weten. ben het met 4 jaar ervaring. Wat een leuke blogjes weer . beetje bijgelezen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen