06-03-2013

Origami harten met vulling




'MINDFULNESS' noemt mijn zus Miek deze bezigheid. Klopt, tenminste als het goed gaat. Wat ik ook probeerde het lukt maar niet om dit hart te vouwen. Ik ga op internet zoeken en kom dit hartje tegen. Ik ben op zoek naar het hart wat je kunt vullen, maar kom niet verder als de eerste 4 stappen. Miek doet het nog een keer voor. Als ik het eindelijk snap, oefen ik het een paar keer om het niet te vergeten.
Dankjewel, Miek jij bent een echte origami mevouw!

4 opmerkingen:

  1. Het zijn supermooie hartjes Helmi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha geweldig verhaal zusje. Maar ook waar . Geef mij een origami diagram en ik weet er weg mee. Uh, dit heet positief denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen kom je er wel! Ze zijn leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn mooi!
    Ik heb ze ook ooit gemaakt. Zou nu niet meer weten hoe het moet, eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen