25-09-2014

Gelukkig zijn met...........



Ik kan zo blij worden van hele kleine dingen. Popjes die onder mijn handen ontstaan van materialen die een ander wellicht weg gooit. Nu dat het weer wat kouder wordt, zou ik het niet erg vinden als ik dagen in mijn werkruimte wordt opgesloten. Heerlijk met mijn boeken, lapjes en de rest. Ik vraag me af of Anja Brunt, Julie Arkell, Junker Jane en de fröbellaars die dit lezen dat ook voelen. Jammer dat mijn kacheltje er niet van kan branden anders wist ik het wel.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik begrijp je wel ... Het is zo heerlijk om je helemaal te verliezen in je hobby...
    Maar toch is het goed om af en toe wat anders te doen en mensen te ontmoeten!
    Moet ik mezelf echt wel eens toe aansporen. En gelukkig maar dat ik ook wat uren werk, anders kwam ik die hobbykamer niet meer af.
    Je hebt prachtige oude boekjes liggen, en heerlijke stapeltjes met stofjes!
    Alleen het kijken er naar werkt al aanstekelijk...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lekker he, buiten zijn is fijn maar binnen zo met eigen, kleurrijke spulletjes is heerlijk. Voelt zo goed, ik snap het helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen