27-08-2015

Vintage ladenkast met inhoud



Een vriendin van mijn moeder gaat verhuizen en heeft nog een kastje voor mij. Ik ga er meteen naartoe. Ik moet het met inhoud meenemen en mag het thuis pas openen. Ik kan hier zo blij van worden. Ik heb alles stuk voor stuk in mijn handen gehad. Een hele dag en avond ben ik bezig geweest om alles te bekijken en te sorteren. De twee foto's zijn slechts een klein deel. Een lade zat boordevol met allerlei soorten kralen. De patronen ga ik zeker gebruiken.
Dankjewel Hannie!

6 opmerkingen:

  1. Echte schatten zaten er in het kastje. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, net zoiets als dromen van de zolder van Pippi! Ben ook benieuwd naar de kast zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een en al nostalgie, zie ik daar op de 1e foto ook nog sleutelhangers, als kind ook nog gespaard.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk, Dorus! En die patroonvoorkanten daar kun je zo kaarten van maken, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow heerlijk zo'n kastje met een verrassende inhoud, dat zijn pas leuke presentjes. Have fun ermee! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen