15-11-2015

Hoe bereik je de doelgroep?


Het moeilijkste van mijn werk is om de juiste doelgroep te bereiken. Mijn cursussen worden gepromoot op de site van Rick en op FB. Ieder jaar weer hetzelfde liedje. Zijn er voldoende inschrijvingen en mag de cursus doorgaan, ja of nee? De omvang van mijn werk krimpt elk jaar een beetje meer (er gaan wel meer tijd en uren inzitten) Toch wil ik mijn kennis overdragen en ben ik telkens op zoek naar andere mogelijkheden. Omscholen doe ik liever niet, maar bijscholen vind ik fantastisch. Optimisme en de drang om mijn creativiteit te uiten werken voor mij het best.

3 opmerkingen:

  1. Het is ook ontzettend moeilijk om je doelgroep te bereiken, dat is iets wat ik het afgelopen jaar wel heb geleerd. Het aanbid ban cursussen is ook zo groot.Gewoon door blijven gaan met bloggen en Facebook, je maakt zulke mooie en originele werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het zo moet gaan. Houd de moed erin want creativiteit is zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En een online-cursus Helmi? Korte filmpjes, jij kunt het volgens mij heel professioneel, en dan op een forum reageren en terugkoppeling op het werk. Op Craftsy en Ravelry zie ik het vaak.
    Praat er veel over, er komt een oplossing! en tot die tijd: ga alsjeblieft door ;)

    BeantwoordenVerwijderen