25-10-2017

Mooi ingeblikt en ...........


In een winkeltje in zuid-Frankrijk zag ik deze mooie sardineblikjes. Ik heb er 2 gekocht, maar ze staan nog bij Maril. Na terugkomst uit het zuiden raakt mijn agenda steeds voller. Ik voel me af en toe als een sardientje dat zich door alle afspraken heen ploetert. DRUK DRUK DRUK. Het beste is om toch maar door te zwemmen, ook al ben ik soms moe. De fijne kant van al het werk is dat het me toch voldoening geeft. Ik blijf als kunstenaar/docent bezig in mijn eigen vakgebied.

Wist je dat sardientjes lekkerder worden als ze langer ingeblikt zijn?

2 opmerkingen:

  1. Prachtige blikjes,
    die had ik ook gekocht, alleen al voor het mooie motiefje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik zag er laatst in Vorden (bij Zutphen) ook een aantal, dat waren Portugese, ook in hele mooie blikjes!
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen